Way Back Into Love



(女聲)
I've been living with a shadow overhead
我一直活在過去的陰影下
I've been sleeping with a cloud above my bed
我一直睡在烏雲的籠罩下
I've been lonely for so long
日日夜夜孤枕難眠
Trapped in the past, I just can't seem to move on
沉溺回憶,停滯不前

(男聲)
I've been hiding all my hopes and dreams away
把我的期望與夢想藏起來
Just in case I ever need them again someday
希望有一天我能豁然釋懷
I've been setting aside time
時間不斷催促著我
To clear a little space in the corners of my mind
趕快把悲傷趕出內心角落

(男女合唱)
All I want to do is find a way back into love
我只想要重新找到愛
I can't make it through without a way back into love
我不能不重新找到愛
Oh oh oh
喔~

(女聲)
I've been watching but the stars refuse to shine
我仰望夜空,星星不肯閃亮
I've been searching but I just don't see the signs
我大聲呼喊,聲音沒有迴響
I know that it's out there
我知道我會得到應許
There's got to be something for my soul somewhere
有一天能找到心靈伴侶

(男聲)
I've been looking for someone to shed some light
我到處尋覓誰能給我光明
Not just somebody just to get me through the night
不只是空虛寂寞的一夜情
I could use some direction
請妳替我指引方向
And I'm open to your suggestions
讓我心中充滿希望

(男女合唱)
All I want to do is find a way back into love
我只想要重新找到愛
I can't make it through without a way back into love
我不能不重新找到愛
And if I open my heart to you
如果我能敞開心房
I'm hoping you'll show me what to do
請妳讓我對妳歌唱
And if you help me to start again
如果妳對我有情有義
You know that I'll be there for you in the end
我一定會永遠陪伴妳到底

Oh~

There are moments when I don't know if it's real
我不知道他對我是不是認真
Or if anybody feels the way I feel
或是對我是不是真心
I need inspiration
我需要的是體諒
Not just another negotiation
並不是無情的商量


這是K歌情人主題曲 
這個星期HBO都有重播K歌情人
男主角帥 配樂好聽 故事不會太無聊到讓我看不下去 醬就夠了XD

 說到男主角帥..那就得再提一部電影"阿飛外傳"
是裘德洛演的..故事就是闡述花花公子玩人者終被玩之的故事(是這樣?)
配樂也很好聽 整部電影的運鏡跟描述方式又和一般的不太一樣
真的對裘德洛有印象大概是從戀愛沒有假期開始的....

arrow
arrow
    全站熱搜

    千斤大小姐 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()